store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Творчество    ...    ...    Търсене на: основи на маркетинга нов български университет
Начало   Творчество    ...    ...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Търсене на: основи на маркетинга нов български университет

/ над 500 продукта /
Дистрибуционна политика
Надежда Димова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  13.00 лв.
Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване
Надежда Димова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  13.90 лв.
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати
Димитър Трендафилов

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  13.00 лв.
Мобилният потребител
Димитър Трендафилов

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Индустриална икономика
Събина Ракарова, Анета Еленкова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Двуфазно кракле на водна основа CADENCE
250 ml

CADENCE
Избор за стъпка:
Цена:  16.20 лв.
Невробиологични основи на човешкото поведение
Боряна Пирьова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  21.00 лв.
Основи на информатиката
K. Манев, И. Ланджев, С. Малешков, Р. Стайнов, П. Асенова, С. Боев, Е. Стоилов, В. Фурнаджиев, Г. Тупаров, М. Райкова, М. Иванов, С. Генчев, М. Николова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  31.00 лв.
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: основи на маркетинга нов български университет
Дистрибуционна политика -
Дистрибуционна политика
Надежда Димова

Нов български университет
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга - дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Представени са основно - същността и значението на дистрибуцията и дистрибуционната политика, дистрибуционните канали и посредници, дистрибуционните конфликти, търговията на дребно, търговията на едро, физическата дистрибуция и бизнес логистиката, интернет дистрибуцията, ...
Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване -
Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване
Надежда Димова

Нов български университет
Цена:  13.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от меркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях са вече наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка. Това издание е предназначено за учени, изследователи, ...
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати -
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати
Димитър Трендафилов

Нов български университет
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Нарастващият брой публикации (включително на български език) за приносите на семиотиката в създаването и развитието на търговските марки, както и налагането на термина "приложна семиотика" в маркетинговите изследователски агенции на развитите пазари все по-ясно фокусират вниманието върху малко познати у нас практики. Монографията е отговор на тази тенденция, като основната цел е да направи достъпни знанията и достиженията в това поле както за професионалистите в отделните области на маркетинга - реклама, брандинг, ПР, пазарни изследвания, стратегическо планиране, търговия на дребно и т.н., - така и за по- ...
Мобилният потребител -
Мобилният потребител
Димитър Трендафилов

Нов български университет
Цена:  32.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Настоящата книга е опит да се проследят и анализират различните измерения на съвременната потребителска подвижност. В нея се застъпва разбирането, че правенето на маркетинг и поддържането на стабилни търговски марки в дигиталната епоха е достигнало качествено по-високо ниво. Мобилността на съвременния потребител е пътешествие във времето и пространството, непознато в историята досега: близко до нас е вече практически всичко; продаването се е превърнало в процес на ангажиране и споделяне; търговските марки се оказват това, което потребителите правят със и за тях; а дизайнът във всичките му проявления, както и ...
Международен маркетинг -
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталното господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. ...
Индустриална икономика -
Индустриална икономика
Събина Ракарова, Анета Еленкова

Нов български университет
Цена:  18.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът „Индустриалната икономика" представя методите и инструментите за изследване структурата на пазара (отрасъла), равнището на концентрация и пазарната сила на фирмите, бариерите за влизане/излизане, поведението на фирмите, ефективността от функциониране на пазара и на тази основа необходимостта от държавна намеса. Авторите се придържат към традиционния подход, използван в индустриалната икономика: „структура-поведение-ефекти", като се стремят да покажат сложните връзки, зависимости и динамика на функциониране на съвременните пазари. Книгата е отлично ръководство за практическо изследване на всеки пазар и ...
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното:
Двуфазно кракле на водна основа CADENCE

Двуфазно кракле на водна основа CADENCE


250 ml

CADENCE
Цена:  16.20 лв.
Напукващият (кракле) лак от CADENCE е двукомпонентен лак. Той е подходящ за придаване на напукан 3D ефект на различни повърхности, като: керамика, дърво, стъкло, стени, рамки, релеф и много други. Чрез него на предметите се придава античен ефект с много фини или груби пукнатини, които се появяват след като изсъхне. Така те изглеждат по-стари и захабени, отколкото обикновено са. Лакът е на водна основа, не е токсичен и изсъхва до прозрачен цвят. Двукомпонентният лак се използва директно върху порести повърхности, а гладките трябва предварително да се обработят с универсален грунд . Препоръчително е сухата четка да се ...
Двуфазно кракле на водна основа CADENCE

Двуфазно кракле на водна основа CADENCE


120 ml

CADENCE
Цена:  8.70 лв.
Напукващият (кракле) лак от CADENCE е двукомпонентен лак. Той е подходящ за придаване на напукан 3D ефект върху различни повърхности, като: керамика, дърво, стъкло, стени, рамки, релеф и много други. Чрез него на предметите се придава античен ефект с много фини или груби пукнатини, които се появяват след като изсъхне. Така те изглеждат по-стари и захабени, отколкото обикновено са. Лакът е на водна основа, не е токсичен и изсъхва до прозрачен цвят. Двукомпонентният лак се използва директно върху порести повърхности, а гладките трябва предварително да се обработят с универсален грунд . Препоръчително е сухата четка да ...
Течни бои на водна основа Galt

Течни бои на водна основа Galt


6 цвята x 250 ml

Galt
Цена:  36.50 лв.
Течните бои от "Galt" са на водна основа и включват основните цветове, с които вашето дете ще може да развихри своето въображение. В комплекта ще намерите 6 боички в тубички от 250 ml. Почистват се лесно, след като творческите занимания приключат. Боята е нетоксична и безопасна за употреба. Измива се от повечето тъкани, които се перат в пералня. ...
Краен лак на водна основа Maimeri

Краен лак на водна основа Maimeri


75 ml

Maimeri
Цена:  12.90 лв.
Лакът на водна основа от Maimeri е предназначен за употреба с акрилни и маслени бои. Нанася се върху суха повърхност и може да се използва върху дърво , хартия и платна . Той е чудесна алтернатива на лаковете с разтворител, лесен е за нанасяне и подобрява яркостта на цветовете, придавайки добър завършен вид на творбите. Лакът не пожълтява с времето. Затворен е в стъклено бурканче с въртяща се капачка. Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън. R20/22 - Вреден при вдишване и поглъщане. ...
Невробиологични основи на човешкото поведение -
Невробиологични основи на човешкото поведение
Боряна Пирьова

Нов български университет
Цена:  21.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Книгата представлява: информация за приноса на невронауките за развитието на психологията; резултати от съвременни изследователски методи в поведенческите науки; сетивните, двигателните, когнитивните и езиковите функции, които стоят в основата на човешкото поведение; човешкия мозък като динамична структура с променящи се функции; взаимоотношението между генетичните фактори и влиянието на средата за човешкото поведение. Д-р Боряна Пирьова , д.м.н. е професор по невробиология към департамент Когнитивна наука и психология в Нов български университет. Работила е като професор по физиология в катедрата по физиология ...
Основи на информатиката -
Основи на информатиката
K. Манев, И. Ланджев, С. Малешков, Р. Стайнов, П. Асенова, С. Боев, Е. Стоилов, В. Фурнаджиев, Г. Тупаров, М. Райкова, М. Иванов, С. Генчев, М. Николова

Нов български университет
Цена:  31.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът "Основи на информатиката" е предназначен за студенти първокурсници и е насочен към изграждане на съвременна обща картина за тази относително нова научна област, за нейните технически и технологични средства и възможностите им за приложение. Условно съдържанието се разделя на две основни групи - фундаментални и технологични, и е богато илюстрирано с примери. Материалът е структуриран в лекции, към всяка от които има въпроси и/или задачи, както и препоръчителна допълнителна информация. Изложеният материал позволява на студентите да се подготвят за текущи оценявания и финален изпит. За написването на ...
Търсене на: основи на маркетинга нов български университет Продукти 1-12 от над 500
Страница:
Търсене
Професионални
Ученически
Декорация
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги