Акрилният грунд от CADENCE е на водна основа с кремообразна консистенция. Подходящ е за грундиране на повечето повърхности за максимално прилепване на боята към повърхността. Изсъхва бързо и има матов завършек. Нанася се с четка или шпакла. Гесото е еластично и не се напуква. След като изсъхне може да се обработва с пила или шкурка, или да се оцвети с акрилни бои. Може да се разрежда с вода. Не е токсично и се измива лесно със сапун и вода. ... |
|
Акрилният грунд от CADENCE е на водна основа с кремообразна консистенция. Подходящ е за грундиране на повечето повърхности за максимално прилепване на боята към повърхността. Изсъхва бързо и има матов завършек. Нанася се с четка или шпакла. Гесото е еластично и не се напуква. След като изсъхне може да се обработва с пила или шкурка, или да се оцвети с акрилни бои. Може да се разрежда с вода. Не е токсично и се измива лесно със сапун и вода. ... |
|
С акрилният грунд се обработват различни повърхности като платна, хартия, дърво, глина и други. С грунда се постига перфектна равномерност и елиминиране на пожълтяването. Използва се преди нанасянето на маслени, акрилни и темперни бои. Така се постигат по-ярки и издържливи цветове. ... |
|
Акрилният грунд Gesso от Maimeri е изработен на водна основа, в комбинация с висококачествена акрилна смола. Неговият бял цвят е силно наситен, с плътна консистенция. Това ви дава възможността да създадете идеална основа при грундиране на повърхности като дърво и платна. Необходим е само един слой, за да постигнете желаните резултати. Gesso се поставя под различни цветове, а целта му е да усили техния блясък и да придаде дълбочина на картината. Изключително подходящ е за акрилни бои, а най-добре работи в комбинация с Maimeri Acrillico. Продуктът съхне в продължение на 30 минути. Предлага се в бурканче от 500 ml. ... |
|
Акрилният грунд от CADENCE е на водна основа с кремообразна консистенция. Подходящ е за грундиране на повечето повърхности за максимално прилепване на боята към повърхността. Изсъхва бързо и има матов завършек. Нанася се с четка, валяк или шпакла. Гесото е еластично и не се напуква. След като изсъхне може да се обработва с пила или шкурка, или да се оцвети с акрилни бои. Може да се разрежда с вода. Не е токсично и се измива лесно със сапун и вода. ... |
|
Спреят за грундиране (гесо) H2O от Ghiant е на водна основа с бял цвят. Има около 90% по-малко разредител и 35% по-малко летливи органични съединения в сравнение с други спрейове. Не пожълтява, не избледнява и е устойчив на UV радиация. Гесото е подходящо за подготовка на повърхности за маслени, смоли и акрилни бои. Грундът осигурява гладка основа за по-добро прилепване на боите, а под формата на спрей нанасянето става по-бързо и по-лесно. Изглажда несъвършенствата и запечатва порите на обектите, с което пречи на нанесените впоследствие бои, лепила, медиуми и добавки да проникнат под повърхността и да увредят ... |
|
Грундът патина от серията Idea на Maimeri е специална бяла паста, която подготвя повърхността за нанасяне на метална боя и последващата ѝ патина. Изравнява повърхността, затваря порите, осигурява най-доброто сцепление на основата. Подходящ за всички повърхности от дърво до стъкло и метал. Преди грундиране основата трябва да се обезмасли (например, като се измие с вода и сапун) и да се изсуши за 1 час. Грунда се нанася на равномерен слой с широка плоска четка. Оставя се да изсъхне за няколко часа и след това, ако е необходимо, се нанася втори слой и се оставя да изсъхне отново. Изсъхва напълно за 24 часа. ... |
|
Акрилното гесо от серията Amsterdam на Royal Talens е гладък, лесен за нанасяне грунд за акрилни и маслени бои. Нанася се върху голямо разнообразие от повърхности и се използва за подготовка на платна, дърво, фазер, хартия и много други видове опори за рисуване. Обработената повърхност позволява на боята да залепне лесно, предотвратява напукване, позволява наситени движения с четка и запазва по-добре завършената ви работа. Грундът е устойчив, бързосъхнещ и архивен. Има плътен цвят и позволява да се тонира с акрил. Може да се разреди с вода и да се нанесе на тънки слоеве или на един дебел слой, за да се ... |
|
Грундът, е основен елемент от технологията на живописта. Най-често това е материал, който се нанася с четка или шпакла върху повърхността за боядисване - дърво, пластмаса, плат, пергамент, хартия, метал и др. Това се прави с цел по-доброто полагане на боите и съответно – по-ярки и издържливи цветове. И за да бъдат вашите сглобяеми модели с прекрасни и живи цветове, можете да нанесете от грунда с малка четчица не повече от 1-2 пъти. Разфасовката съдържа 25 ml грунд. ... |
|
Грундираното платно от Vincent притежава триъгълна форма и е изработено от 100% памучна тъкан с плътност 280 g/m 2. Върху средната му структура е положен троен акрилен грунд, който създава бяла и чиста основа, върху която цветовете остават прозрачни и свежи. Междувременно увеличава попивателната способност на платното и предотвратява чупливостта на рисунките. Платното е подходящо за употреба в комбинация с акрилни и маслени бои. ... |
|
Платно за рисуване от серията Finenolo на Deli е изработено от 100 % памучна тъкан с плътност 280 g/m 2. Опънато е върху устойчива дървена подрамка, която предотвратява огъването на платното в последствие. Грундирано е с универсален акрилен грунд, който създава бяла и чиста основа, върху която нанесените цветове остават прозрачни и свежи. Платното за рисуване е подходящо за различни видове живописни техники с маслени и акрилни, темперни и гваш бои. ... |
|
Платното за рисуване от Rosa е изработено от 100% лен с плътност 370 g/m 2. Опънато е върху устойчиви клинови подрамки, изработени от иглолистна дървесина, които предотвратяват огъването на рамката в последствие. Платното е покрито с 3 ръчно нанесени пласта желатин, последвани от 3 пласта акрилен грунд. Желатиновото лепило запълва пространството между влакната, блокирайки абсорбиращата им способност и предотвратява отлепването на грунда. А акрилният слой допълнително изолира тъканта, спомагайки за здравото и безпроблемно закрепване на боите. Платното е идеално за работа с различни техники и материали за рисуване, но ... |