Учебните карти съпътстват обучението със софтуерната програма "Tool Kid 2". ... Помагалото е предназначено за ученици от 1. клас , 2. клас , 3. клас и 4. клас , изучаващи информационни технологии. В него под формата на 10 урока, представляващи отделни двустранни карти, са разгледани основни приложения на програмата в областта на графиката. Всеки урок представлява последователност от практически задачи, чрез които детето се научава да работи с инструменталното богатство на софтуерната програма. С помагалото учениците се учат да оцветяват, рисуват и конструират картини; да създават различни предмети, букви и ... |
|
Учебните карти съпътстват обучението със софтуерната програма "Tool Kid 2". ... Помагалото е предназначено за ученици от 1. клас , 2. клас , 3. клас и 4. клас , изучаващи информационни технологии. В него под формата на 10 урока, представляващи отделни двустранни карти, са разгледани основни приложения на програмата при работата със звук. Всеки урок представлява последователност от практически задачи, чрез които детето се научава да работи с инструменталното богатство на софтуерната програма. С помагалото учениците се учат да прослушват и отгатват звуци; да работят с музикални системи; да разпознават и ... |
|
Учебните карти съпътстват обучението със софтуерната програма "Tool Kid 2". ... Помагалото е предназначено за ученици от 1. клас , 2. клас , 3. клас и 4. клас , изучаващи информационни технологии. В него под формата на 8 урока, представляващи отделни двустранни карти, са разгледани основни приложения на програмата за създаване и форматиране на текст. Всеки урок представлява последователност от практически задачи, чрез които детето се научава да работи с инструменталното богатство на софтуерната програма. С помагалото учениците се учат да въвеждат главни и редовни букви от клавиатура; да отгатват думи; да ... |
|
Учебните карти съпътстват обучението със софтуерната програма "Tool Kid 2". ... Помагалото е предназначено за ученици от 1. клас , 2. клас , 3. клас и 4. клас , изучаващи информационни технологии. В него под формата на 10 урока, представляващи отделни двустранни карти, са разгледани основни знания за периферията на компютърната система и начините за извършване на операции в програмата. Всеки урок представлява последователност от практически задачи. С помагалото учениците се запознават с интерфейса на програмата и се учат да контролират работния процес с помощта на мишка и клавиатура, играейки образователни ... |
|
Изобилието от информация на един "клик" разстояние в интернет стимулира естествената любознателност на детето и му позволява да развива знанията и уменията си в предпочитаната от него област. Но в интернет детето може да попадне на неподходящо за възрастта му съдържание или злонамерени непознати, а прекалено дългото време, прекарано пред компютъра, може да навреди на здравето му. За да се предпази от опасности, детето има нужда от надежден ориентир. Таблото по компютърно моделиране обобщава 12 основни правила за безопасна работа с компютър и в интернет, като за всяко правило е посочено какво може и какво не е ... |
|
Регистраторът на данни LabMate II от einstein е образователен инструмент K-12 STEM, идеален за училища, които вече са оборудвани с таблети или компютри . Превръща всеки таблет, компютър или смарт телефон в безжична научна лаборатория, с помощта на приложението MiLAB™, което може да изтеглите от тук . Сдвоява се с всяко устройство, включително смартфони, чрез Bluetooth връзка или USB кабел. Einstein LabMate II е малък и издръжлив и може го поставите в терариум или да вземете в джоба си за научни изследвания на открито. Характеристики на регистратора на данни einstein LabMate II: включва 8 вградени сензора ... |
|
Детската енциклопедия от Фют включва над 70 подвижни двойни капачета, с помощта на които децата ще се забавляват и ще разберат интересни факти за компютрите. Какво има зад компютърният екран и какво става под клавиатурата? Как работи електронният мозък на компютъра? Повдигнете капачетата по страниците и ще откриете отговорите на тези и на още много други въпроси. ... |
|
Комплектът е част от серията Coding Lab , където ще откриете още програмируеми роботи. ... Конструкторът от Engino ще се хареса на децата и ще ангажира тяхното внимание за дълго време. Той включва разширяваща се платформа за роботика (ERP), която е специално разработена за деца от началното и средното училище и дори за любители на роботиката. Съобразена е с най-новите технологични тенденции и най-модерните педагогически принципи на обучение. Посредством ERP PRO децата могат да построят и програмират различни роботи. За роботите са предвидени независими сензори и контролер, докато ERP PRO е върха на гамата с 3 мотора, ... |
|
Комплектът е част от серията Coding Lab , където ще откриете още програмируеми роботи по темата. ... Комплектът Coding Lab ERP Miniна Engino е специално разработен за ентусиазираните почитатели на роботиката. Той се ръководи от GinoBot, като го издига на по-високо ниво с независими сензори и контролер за управление. Комплектът е подходящ за ученици в начален етап и по-горен курс на обучение, както и за любители инженери. Работата с Coding Lab ERP Mini помага за интелектуалното развитие, за решаването на проблеми в реалния живот, за придобиването на специални умения и развитие в областта на STEM. Coding Lab ERP Mini е ... |
|
Конструкторът е част от серията Discovering STEM , където ще откриете още продукти на темата. ... Програмируемите роботи все повече навлизат в нашето ежедневие, а нашите деца са бъдещите иноватори, които ще изведат роботиката на следващото ниво. Образователната система в световен мащаб се развива, за да включи роботиката в класната стая, така че учениците да разберат основите на тази нова технология, докато развиват необходимите умения за изграждане и програмиране, свързани с нея. В същото време, дори у дома, децата са нетърпеливи да експериментират с роботи. Поради тази причина от Engino създават комплекта Роботика ... |
|
С мини компютъра от "Vitamina G" вашето дете ще се запознае с английската азбука, числата от 1 до 9, формите и цветове, по забавен начин чрез игра. Той е образователна и музикална играчка, която е снабдена с бутони с цифри, пиано, животни и много други, които ще забавляват детето. За функциите на играчката са ви нужни 3 батерии "1.5V AA", които може да закупите отделно. ... |
|
Едно от най-добрите образователни решения до момента - интерактивният дисплей Lyra TT-9821Q от Newline Interactive е по-мощно, сигурно и устойчиво във времето от всяко предходно. Широката свързаност, невероятната лекота на използване и технологията за писане като на хартия позволяват на потребителите да останат напълно фокусирани върху преподаването. Освен всичко това дисплеят предлага завладяващо аудио-видео изживяване с живи цветове и кристално чисто 4K изображение, което ще държи учениците запленени. Използвайте оптимално наличното цифрово съдържание, приложенията и устройствата в класната стая чрез изцяло нова и ... |