За деца на 5 - 6 години. ... В книжките са предложени разнообразни задачи и упражнения за: разпознаване и назоваване на букви и изобразяване на техните графични знаци; проследяване на лабиринти и пътечки с графични и словесни условия; назоваване на предмети, признаци и действия и ориентиране в смисъла и звученето на думите; конструиране на изречения, разказване и преразказване по нагледна и словесна основа; извършване на словесен, сричков и фонемен анализ, подготовка за четене и писане; обобщаване и систематизиране представите на детето за обкръжаващия го свят. Предложените задачи подпомагат развитието на: ... |
|
В книжките са предложени разнообразни задачи и упражнения за: разпознаване и назоваване на букви и изобразяване на техните графични знаци; проследяване на лабиринти и пътечки с графични и словесни условия; назоваване на предмети, признаци и действия и ориентиране в смисъла и звученето на думите; конструиране на изречения, разказване и преразказване по нагледна и словесна основа; извършване на словесен, сричков и фонемен анализ, подготовка за четене и писане; обобщаване и систематизиране представите на детето за обкръжаващия го свят. Предложените задачи подпомагат развитието на: фината моторика; паметта; ... |
|
За деца на 6 - 7 години. ... Портфолиото представлява папка и съдържа: индивидуалните протоколи за резултатите от проведената диагностика с включена скала за оценяване на постиженията; цветен лист с шарени игри за детето, с които да се представи, докато се забавлява. Скалата е във вид на точков бал и словесна оценка и е различна за всяко образователно направление - подробно обяснена в методическите бележки в Книга за учителя. Във всеки протокол е посочено на коя страница в познавателната книжка се намира съответната задача. Разбира се, еднократното изследване не е достатъчно коректно, нито е окончателна оценка за ... |
|
За деца на 4 - 5 години. ... Портфолиото представлява папка и съдържа: индивидуалните протоколи за резултатите от проведената диагностика с включена скала за оценяване на постиженията; цветен лист с шарени игри за детето, с които да се представи, докато се забавлява. Скалата е във вид на точков бал и словесна оценка и е различна за всяко образователно направление - подробно обяснена в методическите бележки в Книга за учителя. Във всеки протокол е посочено на коя страница в познавателната книжка се намира съответната задача. Разбира се, еднократното изследване не е достатъчно коректно, нито е окончателна оценка за ... |
|
За деца на 5 - 6 години. ... Портфолиото представлява папка и съдържа: индивидуалните протоколи за резултатите от проведената диагностика с включена скала за оценяване на постиженията; цветен лист с шарени игри за детето, с които да се представи, докато се забавлява. Скалата е във вид на точков бал и словесна оценка и е различна за всяко образователно направление - подробно обяснена в методическите бележки в Книга за учителя. Във всеки протокол е посочено на коя страница в познавателната книжка се намира съответната задача. Разбира се, еднократното изследване не е достатъчно коректно, нито е окончателна оценка за ... |
|
За деца на 3 - 4 години. ... Портфолиото представлява папка и съдържа: индивидуалните протоколи за резултатите от проведената диагностика с включена скала за оценяване на постиженията; цветен лист с шарени игри за детето, с които да се представи, докато се забавлява. Скалата е във вид на точков бал и словесна оценка и е различна за всяко образователно направление - подробно обяснена в методическите бележки в Книга за учителя. Във всеки протокол е посочено на коя страница в познавателната книжка се намира съответната задача. Разбира се, еднократното изследване не е достатъчно коректно, нито е окончателна оценка за ... |
|
Проблемът за пътната безопасност на децата винаги е изключително актуален. Ето защо превенцията на риска чрез обучението им в тази насока е не само необходим но и задължителен елемент от учебното съдържание в детската градина. Жизнено важни мотиви стоят в основата на написването на книгата "Децата и азбуката на пътната безопасност". "Предучилищната възраст се характеризира със своята чувствителност, пластичност и податливост на въздействията от околната среда и реактивност чрез взаимодействия. Тези характеристики ускоряват и улесняват процеса на научаване на "пътната азбука" от децата. Децата се ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Забавната ферма от Headu предлага над двадесет дидактични игри и активности, създадени да стимулират 6 различни типа интелигентност и да помогнат за разкриването на талантите на децата. Този уникален комплект включва богата гама от материали, както и ръководство за родители и преподаватели, което ги насочва в процеса на обучение и игра. ... |
|
Математика, Роден език, Уча се да мисля. ... Книгата е адресирана към педагози, студенти и родители, които се вълнуват от проблемите на децата от предучилищна възраст. Тя е плод на усилията на преподаватели от Педагогическия факултет на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" - гр. Бургас. Пособието съдържа богат илюстративен материал. "Има въпроси с непреходно значение, което потвърждава тяхната актуалност. Един от тях е за дидактичните игри. Тези игри са обект на непрекъснато разглеждане от различни аспекти: като етап от развитието на детската игра, като вид игра, като педагогическо средство, като игрова ... |
|
Методическо пособие за предучилищна и начална училищна възраст."Предложеното методическо пособие е една дидактична добавка към помагалата по религия за съответната възраст, която дава своята малка възможност за разширяване на педагогическата дейност на учителя. Начинът на използване е предоставен на педагога според методическите му предпочитания. Предложеното пособие е адресирано не само към учителите по религия, но и към богослови, педагози, студенти - всички, които се чувстват съпричастни към приобщаването и положителното отношение на децата към религията." Захарий Дечев ... |
|
Настоящата книга съдържа над 100 игри, които са предназначени за уточняване и обогатяване на представите на децата за околния свят в обучаващите педагогически ситуации и в допълнителните форми на педагогическо взаимодействие. Част от предложените активности изискват използването на специфични илюстрации. За улеснение на учителите тези игри са придружени с онлайн ресурси, които могат да бъдат изтеглени безплатно от сайта на издателство Бит и техника, и да бъдат разпечатани според нуждите за фронтална или за самостоятелна работа. Книгата включва: методически указания за организация и провеждане на игрите в два варианта ... |
|
Светът на детето е изпълнен с вълнения и всичко, което се случва с него, поражда емоции. Радостната превъзбуда, гневните изблици, безутешните сълзи са нормална проява на неговите интензивни и все още трудни за овладяване чувства. Стъпка по стъпка детето се учи да разбира своите и чуждите емоции и да се справя с тях по приемлив начин. Това е важна част от неговото емоционално и социално развитие. Дидактическите карти "Моите чувства, твоите чувства" въвеждат основните емоции радост, тъга, страх и гняв, използвайки реални ситуации от детското ежедневие. С помощта на играта и в разговор, детето се научава да ... |