Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Творчество    ...    Грундове  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Творчество    Лепила и грундове    Грундове    Черен грунд за офорт - Lamour - Тубичка от 250 ml ...
Търсене
За първокласника
Ученически
Професионални
Декорация

Черен грунд за офорт - Lamour


Тубичка от 250 ml и 1 l

Цена за разфасовка на лака - 1 l:  97.29 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#81505
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
МаркаLefranc & Bourgeois
Официален сайт на Lefranc & Bourgeoiswww.lefranc-bourgeois.com
Каталожен номер331282
EAN3013643312826
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло1.200 kg
  • Описание
  • За Lefranc & Bourgeois
Грундът "Lamour" на "Lefranc & Bourgeois" се нанася студен върху повърхността на плочата за офорт с много мека четка или валяк, или се излива върху наклонена повърхност. Поради прозрачността си е той подходящ за повторна употреба. Заради съдържанието на бързосъхнеща петролена есенция съхне по-бързо от течния грунд за офорт и гравюра "Ultraflex" и също така е по-твърд от него, което води до получаване на тънки линии.
Характеристики на грунда:
  • състав: Judea bitumen, терпентинова есенция, бързосъхнеща петролена есенция, восък
  • сухо вещество: 25%
  • консистенция: течен
  • твърдост: твърд
  • краен ефект: непрозрачен сатен
В измерението на изящните изкуствата, началото на XVIII в. е белязано с няколко важни тенденции. Ателиетата на майсторите и техните чираци постепенно изчезват, защото се създават първите училища по изкуства. Художниците вече нямат стажанти, които да подготвят пигментите и свързващите вещества на майсторите. Това е причината да се появят доставчици и търговци, които да предлагат тези съставки. По това време семейство Лефранк имат бизнес за продажба на пигменти и подправки в Сен Жермен, Париж. Така, в този важен момент, се ражда тясната връзка на семейството с художниците. Ражда се индустрията, обслужваща изящните изкуства.

Алесандър Лефранк играе важна роля в развитието на семейния бизнес и по-точно в създаването и усъвършенстването на цветовете и лаковете. Той прави научни изследвания и анализи на стари картини, които му помагат да отстрани, колкото е възможно, вредните съставки от боите и да запази стабилни цветовете. В продължение на почти три века, „Lefranc” използват своите умения и ноу-хау, за да предоставят на художниците иновативни продукти. От 1889 до днес, върху тубичките на техните бои задължително са указани основните параметри, които гарантират качествата на нарисуваните с тях творби.
 - Химически състав на цветовете;
 - Качества при излагане на светлина;
 - Избледняване в следствие излагане на светлина (1 до 3 звезди);
 - Стабилност в смес (показва, че цветът може да се смесва с всеки друг цвят).

Цветовата гама, предлагана от фирмата, се разширява, като са разработени формули на цветните смеси. Един аспект обаче остава недоразвит – опаковането, транспорта и съхранението на боите.
През 1841 г. американецът Джон Гофи Ренд патентова своето гениално изобретение – съхраняване на боите в оловни цилиндри. Скоро след това англичаните решават да поставят боите си в тенекиени тубуси, но цената на крайния продукт вече е различна. От 1859 г. “Lefranc” пускат на пазара първите плътно затворени бои в туби. Боите се запазват и с тях може да се рисува на открито. Идва времето на импресионистите.

Те са истински новатори – не само в начина си на рисуване и светоусещането, но и в работата с бои. Техните творби са истинско предизвикателство за реставраторите, защото използват прекалено много разтворители, полагат боите върху силно абсорбиращи ги платна, а това води до напукване, отлюспване и повреди. Оловното плътно бяло, което използват, с времето става черно и ефектът от творбите вече е напълно различен.

След откриването на метода за извличане на ализарин, Жозеф Буржоа отваря магазин за бои в Париж, а след това и фабрика в Монтрьо су Боа, където произвежда първите "безопасни" бои. Буржоа е силно заинтригуван от демократизирането на практиките за рисуване в живописта и произвежда за широкия пазар първите основни цветове, предназначени за училищата (1867 г.). Качеството на неговите продукти бързо го правят сериозен конкурент на Lefranc, които напредват бързо в разработването на нови цветове. Откриват лакове, извлечени от брош през 1870 г., по време на войната с Прусия.
Следва кадмиевото зелено през 1911 година, последвано от сапфирено синьо през 1913 г. То перфектно хармонира с кобалтовото синьо и ултрамарина. Кадмиевите червено и зелено, известни със своята непрозрачност и ненадмината устойчивост на светлина, се появяват същата година. През 1922 г. излиза титаниевото бяло, а през 1950 г. е пуснат набор от прозрачни цветове, които са разработени специално за работа върху стъкло. След разработването на фламандските и венециански медиуми, Буржоа предлага на пазара първата боя винил „Flashe” през 1955 г. Тя предлага на художниците всички предимства на водната фаза, която с различни стабилизатори изсъхва бързо и е много устойчива, има кадифена текстура и ненадминати матови цветове. „Войната на боите” между Буржоа и Лефранк приключва с тяхното сливане през 1965 г. Те стартират общ бизнес в Ман през 1966 година. През 1988 г. „Lefranc & Bourgeois” придобиват „Charbonnel” – която е сред водещите производители на печатарски мастила, основана през 1862 г. В парижкия си магазин те предлагат широк диапазони на цветни мастила за офорт, литография и истинска позлата.
С „Шарбоне” компанията вече е като завършено произведение. Нейните продукти обхващат различни измерения и техники в изящното изкуство и са причина за все по-дългия живот на картините.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Черен грунд за офорт - Lamour", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Черен грунд за офорт - Lamour


Тубичка от 250 ml и 1 l

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за разфасовка на лака - 1 l:  97.29 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#81505
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
МаркаLefranc & Bourgeois
Официален сайт на Lefranc & Bourgeoiswww.lefranc-bourgeois.com
Каталожен номер331282
EAN3013643312826
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло1.200 kg
Описание
Грундът "Lamour" на "Lefranc & Bourgeois" се нанася студен върху повърхността на плочата за офорт с много мека четка или валяк, или се излива върху наклонена повърхност. Поради прозрачността си е той подходящ за повторна употреба. Заради съдържанието на бързосъхнеща петролена есенция съхне по-бързо от течния грунд за офорт и гравюра "Ultraflex" и също така е по-твърд от него, което води до получаване на тънки линии.
Характеристики на грунда:
  • състав: Judea bitumen, терпентинова есенция, бързосъхнеща петролена есенция, восък
  • сухо вещество: 25%
  • консистенция: течен
  • твърдост: твърд
  • краен ефект: непрозрачен сатен
За Lefranc & Bourgeois
В измерението на изящните изкуствата, началото на XVIII в. е белязано с няколко важни тенденции. Ателиетата на майсторите и техните чираци постепенно изчезват, защото се създават първите училища по изкуства. Художниците вече нямат стажанти, които да подготвят пигментите и свързващите вещества на майсторите. Това е причината да се появят доставчици и търговци, които да предлагат тези съставки. По това време семейство Лефранк имат бизнес за продажба на пигменти и подправки в Сен Жермен, Париж. Така, в този важен момент, се ражда тясната връзка на семейството с художниците. Ражда се индустрията, обслужваща изящните изкуства.

Алесандър Лефранк играе важна роля в развитието на семейния бизнес и по-точно в създаването и усъвършенстването на цветовете и лаковете. Той прави научни изследвания и анализи на стари картини, които му помагат да отстрани, колкото е възможно, вредните съставки от боите и да запази стабилни цветовете. В продължение на почти три века, „Lefranc” използват своите умения и ноу-хау, за да предоставят на художниците иновативни продукти. От 1889 до днес, върху тубичките на техните бои задължително са указани основните параметри, които гарантират качествата на нарисуваните с тях творби.
 - Химически състав на цветовете;
 - Качества при излагане на светлина;
 - Избледняване в следствие излагане на светлина (1 до 3 звезди);
 - Стабилност в смес (показва, че цветът може да се смесва с всеки друг цвят).

Цветовата гама, предлагана от фирмата, се разширява, като са разработени формули на цветните смеси. Един аспект обаче остава недоразвит – опаковането, транспорта и съхранението на боите.
През 1841 г. американецът Джон Гофи Ренд патентова своето гениално изобретение – съхраняване на боите в оловни цилиндри. Скоро след това англичаните решават да поставят боите си в тенекиени тубуси, но цената на крайния продукт вече е различна. От 1859 г. “Lefranc” пускат на пазара първите плътно затворени бои в туби. Боите се запазват и с тях може да се рисува на открито. Идва времето на импресионистите.

Те са истински новатори – не само в начина си на рисуване и светоусещането, но и в работата с бои. Техните творби са истинско предизвикателство за реставраторите, защото използват прекалено много разтворители, полагат боите върху силно абсорбиращи ги платна, а това води до напукване, отлюспване и повреди. Оловното плътно бяло, което използват, с времето става черно и ефектът от творбите вече е напълно различен.

След откриването на метода за извличане на ализарин, Жозеф Буржоа отваря магазин за бои в Париж, а след това и фабрика в Монтрьо су Боа, където произвежда първите "безопасни" бои. Буржоа е силно заинтригуван от демократизирането на практиките за рисуване в живописта и произвежда за широкия пазар първите основни цветове, предназначени за училищата (1867 г.). Качеството на неговите продукти бързо го правят сериозен конкурент на Lefranc, които напредват бързо в разработването на нови цветове. Откриват лакове, извлечени от брош през 1870 г., по време на войната с Прусия.
Следва кадмиевото зелено през 1911 година, последвано от сапфирено синьо през 1913 г. То перфектно хармонира с кобалтовото синьо и ултрамарина. Кадмиевите червено и зелено, известни със своята непрозрачност и ненадмината устойчивост на светлина, се появяват същата година. През 1922 г. излиза титаниевото бяло, а през 1950 г. е пуснат набор от прозрачни цветове, които са разработени специално за работа върху стъкло. След разработването на фламандските и венециански медиуми, Буржоа предлага на пазара първата боя винил „Flashe” през 1955 г. Тя предлага на художниците всички предимства на водната фаза, която с различни стабилизатори изсъхва бързо и е много устойчива, има кадифена текстура и ненадминати матови цветове. „Войната на боите” между Буржоа и Лефранк приключва с тяхното сливане през 1965 г. Те стартират общ бизнес в Ман през 1966 година. През 1988 г. „Lefranc & Bourgeois” придобиват „Charbonnel” – която е сред водещите производители на печатарски мастила, основана през 1862 г. В парижкия си магазин те предлагат широк диапазони на цветни мастила за офорт, литография и истинска позлата.
С „Шарбоне” компанията вече е като завършено произведение. Нейните продукти обхващат различни измерения и техники в изящното изкуство и са причина за все по-дългия живот на картините.
Други интересни предложения
Назад към "Грундове"
Намаление на хиляди книги