store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Творчество    Рисуване и писане    Флумастери и маркери    Маркери    Текст маркер със скосен връх
Начало   Творчество    ...    ...    Маркери  
Мобилна версия
Търсене
Професионални
Ученически
Декорация
Още снимки на този продукт
Оранжев цвят
Розов цвят
Зелен цвят

Текст маркер със скосен връх

Цена за цвят на маркера - розов:  1.09 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-04-2020 г., Петък 03-04-2020 г. или
Понеделник 06-04-2020 г.
Продукт#228907
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
МаркаBeifa
Официален сайт на Beifawww.beifa.com/en
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • За Beifa
Текст маркерът от "Beifa" е подходящ за всички видове обикновена и специална хартия. Маркерът е с първокласно мастило, което позволява да направите ярки линии върху хартията.
Щом един бизнес стартира като семеен, това говори за лично отношение и емоционална връзка с благата, които създава. Така започва и приказката на "Beifa". Годината е 1994 и бизнесът тръгва от писането и химикалките. "Бейфа" правят фабрика за производство на химикалки, в която работят едва 30 души. Това обаче е за кратко, защото на мениджърите им хрумва да предлагат стоката на фирмата на мобилни щандове. Това е представено за първи път на "Памуковия панаир". В периода до 1996 г. е основана "Ningbo Beifa stylistic technology Travel Goods Manufacturing". Нейните химикалки се продават много успешно, което води до разширяване на предлаганите продукти и преименуване на фирмата в "Ningbo Beifa Office Supplies Manufacturing", която започва да произвежда различни офис-консумативи.

Постепенно семейният бизнес се превръща в професионален, а фирмата играе водеща роля в производството на химикалки в Китай. Освен бизнеса, “Beifa” развиват и активна благотворителна дейност, свързана с осигуряване на средства за ученически пособия за бедните деца, за възстановяване след мащабни наводнения и земетресения, както и създаването на първия център за изследване на преработващите процеси в технологичния център на „Beifa”. В периода 1997-1999 г. фирмата открива свой офис в Лос Анджелис и установява бизнес-отношения с доставчиците Wal-Mart, TARGET на др. Следващите две години, до 2002, компанията взима няколко важни награди и променя името си на „Ningbo Beifa Group”. Една след друга са й присъдени наградите „Ключово национално високотехнологично предприятие”, "Zhejiang famous brand", фирмата е спонсор на срещата в Шанхай на APEC, гел-химикалката им е включена в националния проект „Факел”, присъдена им е наградата „Кралска химикалка на Китай” от Китайската асоциация на производителите на химикалки. През 2002 г. взимат и „Награда за технологична иновация” от TESCO, САЩ.
Следват години на трансформация за семейния бизнес. Разширяват се производствените мощности, спечелени са няколко европейски награди за високотехнологични продукти, а продажбите й достигат нива, които я класират на първо място в Азия и трето в света.
Офис-продуктите на компанията се развиват, а компанията влага много средства, както за рекламата им (става единствен доставчик на канцеларски материали за Олимпиадата в Бейджинг 2008 г.), така и за използването на нови технологии, патентоването им и подпомагането на бедни райони в света (съвместно с UNICEF). За 2008 г. компанията е провъзгласена за „Национален иновативен производител”. През 2010 г. доставчиците й по света са повече от 200, а иновативните й продукти печелят титлата „Най-популярна китайска марка”.
И по всичко личи, че компанията ще се развива, расте, а продуктите й ще достигат до все повече ученици, офиси и частни домове.
Рейтинг
За да оцените продукта "Текст маркер със скосен връх", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Текст маркер със скосен връх

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на маркера - розов:  1.09 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-04-2020 г., Петък 03-04-2020 г. или
Понеделник 06-04-2020 г.
Продукт#228907
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
МаркаBeifa
Официален сайт на Beifawww.beifa.com/en
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло0.020 kg
Още снимки на този продукт
Оранжев цвят
Розов цвят
Зелен цвят
Описание
Текст маркерът от "Beifa" е подходящ за всички видове обикновена и специална хартия. Маркерът е с първокласно мастило, което позволява да направите ярки линии върху хартията.
За Beifa
Щом един бизнес стартира като семеен, това говори за лично отношение и емоционална връзка с благата, които създава. Така започва и приказката на "Beifa". Годината е 1994 и бизнесът тръгва от писането и химикалките. "Бейфа" правят фабрика за производство на химикалки, в която работят едва 30 души. Това обаче е за кратко, защото на мениджърите им хрумва да предлагат стоката на фирмата на мобилни щандове. Това е представено за първи път на "Памуковия панаир". В периода до 1996 г. е основана "Ningbo Beifa stylistic technology Travel Goods Manufacturing". Нейните химикалки се продават много успешно, което води до разширяване на предлаганите продукти и преименуване на фирмата в "Ningbo Beifa Office Supplies Manufacturing", която започва да произвежда различни офис-консумативи.

Постепенно семейният бизнес се превръща в професионален, а фирмата играе водеща роля в производството на химикалки в Китай. Освен бизнеса, “Beifa” развиват и активна благотворителна дейност, свързана с осигуряване на средства за ученически пособия за бедните деца, за възстановяване след мащабни наводнения и земетресения, както и създаването на първия център за изследване на преработващите процеси в технологичния център на „Beifa”. В периода 1997-1999 г. фирмата открива свой офис в Лос Анджелис и установява бизнес-отношения с доставчиците Wal-Mart, TARGET на др. Следващите две години, до 2002, компанията взима няколко важни награди и променя името си на „Ningbo Beifa Group”. Една след друга са й присъдени наградите „Ключово национално високотехнологично предприятие”, "Zhejiang famous brand", фирмата е спонсор на срещата в Шанхай на APEC, гел-химикалката им е включена в националния проект „Факел”, присъдена им е наградата „Кралска химикалка на Китай” от Китайската асоциация на производителите на химикалки. През 2002 г. взимат и „Награда за технологична иновация” от TESCO, САЩ.
Следват години на трансформация за семейния бизнес. Разширяват се производствените мощности, спечелени са няколко европейски награди за високотехнологични продукти, а продажбите й достигат нива, които я класират на първо място в Азия и трето в света.
Офис-продуктите на компанията се развиват, а компанията влага много средства, както за рекламата им (става единствен доставчик на канцеларски материали за Олимпиадата в Бейджинг 2008 г.), така и за използването на нови технологии, патентоването им и подпомагането на бедни райони в света (съвместно с UNICEF). За 2008 г. компанията е провъзгласена за „Национален иновативен производител”. През 2010 г. доставчиците й по света са повече от 200, а иновативните й продукти печелят титлата „Най-популярна китайска марка”.
И по всичко личи, че компанията ще се развива, расте, а продуктите й ще достигат до все повече ученици, офиси и частни домове.
Други интересни предложения
Назад към "Маркери"
Намаление на хиляди книги