Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Творчество    ...    Други  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Творчество    Бои    Други    Боя за линогравюра - Тубичка от 250 ml
Търсене
Професионални
Ученически
Декорация
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Боя за линогравюра


Тубичка от 250 ml

Цена за цвят на боята - Lemon yellow:  22.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в дните:
Вторник 17-12-2019 г., Сряда 18-12-2019 г. или
Четвъртък 19-12-2019 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#124920
ВидБоя
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLefranc & Bourgeois
Официален сайт на Lefranc & Bourgeoiswww.lefranc-bourgeois.com
Каталожен номер188217
EAN3013641882178
Категории
Размери8 / 20.5 / 5 cm
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката8.00 / 23.00 / 4.70 cm
Тегло0.454 kg
  • Описание
  • За Lefranc & Bourgeois
Линографията е техника на печат. За работна повърхност се използва линолеум, балатум, дърво или други позволяващи дълбаене повърхности. С оризова хартия и молив се пренася подготвителната рисунка. Местата, който в крайния отпечатък остават бели, за да бъдат такива се обработват с резци - всичко изпъкнало се отпечатва в цвят, а всичко вдлъбнато остава безцветно. Издълбавате мотива, като отнемате част от повърхността на материала с прецизни щрихови движения. Приключвайки с дълбаенето използвайте боята и валяк за разнасянето ѝ, а щом нанесете цвета поставяте листа, който ще се печата. За сполучлив резултат и удобство вземете лъжица. Притиснете изпъкналата ѝ повърхност и нанасяйте с въртеливи движения с натиск върху листа, стараейки се да не пропуснете някоя част. Отделете листа и оставете готовата отпечатка да изсъхне.
В измерението на изящните изкуствата, началото на XVIII в. е белязано с няколко важни тенденции. Ателиетата на майсторите и техните чираци постепенно изчезват, защото се създават първите училища по изкуства. Художниците вече нямат стажанти, които да подготвят пигментите и свързващите вещества на майсторите. Това е причината да се появят доставчици и търговци, които да предлагат тези съставки. По това време семейство Лефранк имат бизнес за продажба на пигменти и подправки в Сен Жермен, Париж. Така, в този важен момент, се ражда тясната връзка на семейството с художниците. Ражда се индустрията, обслужваща изящните изкуства.

Алесандър Лефранк играе важна роля в развитието на семейния бизнес и по-точно в създаването и усъвършенстването на цветовете и лаковете. Той прави научни изследвания и анализи на стари картини, които му помагат да отстрани, колкото е възможно, вредните съставки от боите и да запази стабилни цветовете. В продължение на почти три века, „Lefranc” използват своите умения и ноу-хау, за да предоставят на художниците иновативни продукти. От 1889 до днес, върху тубичките на техните бои задължително са указани основните параметри, които гарантират качествата на нарисуваните с тях творби.
 - Химически състав на цветовете;
 - Качества при излагане на светлина;
 - Избледняване в следствие излагане на светлина (1 до 3 звезди);
 - Стабилност в смес (показва, че цветът може да се смесва с всеки друг цвят).

Цветовата гама, предлагана от фирмата, се разширява, като са разработени формули на цветните смеси. Един аспект обаче остава недоразвит – опаковането, транспорта и съхранението на боите.
През 1841 г. американецът Джон Гофи Ренд патентова своето гениално изобретение – съхраняване на боите в оловни цилиндри. Скоро след това англичаните решават да поставят боите си в тенекиени тубуси, но цената на крайния продукт вече е различна. От 1859 г. “Lefranc” пускат на пазара първите плътно затворени бои в туби. Боите се запазват и с тях може да се рисува на открито. Идва времето на импресионистите.

Те са истински новатори – не само в начина си на рисуване и светоусещането, но и в работата с бои. Техните творби са истинско предизвикателство за реставраторите, защото използват прекалено много разтворители, полагат боите върху силно абсорбиращи ги платна, а това води до напукване, отлюспване и повреди. Оловното плътно бяло, което използват, с времето става черно и ефектът от творбите вече е напълно различен.

След откриването на метода за извличане на ализарин, Жозеф Буржоа отваря магазин за бои в Париж, а след това и фабрика в Монтрьо су Боа, където произвежда първите "безопасни" бои. Буржоа е силно заинтригуван от демократизирането на практиките за рисуване в живописта и произвежда за широкия пазар първите основни цветове, предназначени за училищата (1867 г.). Качеството на неговите продукти бързо го правят сериозен конкурент на Lefranc, които напредват бързо в разработването на нови цветове. Откриват лакове, извлечени от брош през 1870 г., по време на войната с Прусия.
Следва кадмиевото зелено през 1911 година, последвано от сапфирено синьо през 1913 г. То перфектно хармонира с кобалтовото синьо и ултрамарина. Кадмиевите червено и зелено, известни със своята непрозрачност и ненадмината устойчивост на светлина, се появяват същата година. През 1922 г. излиза титаниевото бяло, а през 1950 г. е пуснат набор от прозрачни цветове, които са разработени специално за работа върху стъкло. След разработването на фламандските и венециански медиуми, Буржоа предлага на пазара първата боя винил „Flashe” през 1955 г. Тя предлага на художниците всички предимства на водната фаза, която с различни стабилизатори изсъхва бързо и е много устойчива, има кадифена текстура и ненадминати матови цветове. „Войната на боите” между Буржоа и Лефранк приключва с тяхното сливане през 1965 г. Те стартират общ бизнес в Ман през 1966 година. През 1988 г. „Lefranc & Bourgeois” придобиват „Charbonnel” – която е сред водещите производители на печатарски мастила, основана през 1862 г. В парижкия си магазин те предлагат широк диапазони на цветни мастила за офорт, литография и истинска позлата.
С „Шарбоне” компанията вече е като завършено произведение. Нейните продукти обхващат различни измерения и техники в изящното изкуство и са причина за все по-дългия живот на картините.
Палитра
Lemon yellow
Gold yellow
Orange
Vermilion
Primary red
Ultramarine
Prussian blue
Brilliant green
Emerald green
Burnt umber
Black
White
Рейтинг
За да оцените боята "Боя за линогравюра", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази боя, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват боята, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Боя за линогравюра


Тубичка от 250 ml

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на боята - Lemon yellow:  22.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в дните:
Вторник 17-12-2019 г., Сряда 18-12-2019 г. или
Четвъртък 19-12-2019 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#124920
ВидБоя
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLefranc & Bourgeois
Официален сайт на Lefranc & Bourgeoiswww.lefranc-bourgeois.com
Каталожен номер188217
EAN3013641882178
Категории
Размери8 / 20.5 / 5 cm
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката8.00 / 23.00 / 4.70 cm
Тегло0.454 kg
Описание
Линографията е техника на печат. За работна повърхност се използва линолеум, балатум, дърво или други позволяващи дълбаене повърхности. С оризова хартия и молив се пренася подготвителната рисунка. Местата, който в крайния отпечатък остават бели, за да бъдат такива се обработват с резци - всичко изпъкнало се отпечатва в цвят, а всичко вдлъбнато остава безцветно. Издълбавате мотива, като отнемате част от повърхността на материала с прецизни щрихови движения. Приключвайки с дълбаенето използвайте боята и валяк за разнасянето ѝ, а щом нанесете цвета поставяте листа, който ще се печата. За сполучлив резултат и удобство вземете лъжица. Притиснете изпъкналата ѝ повърхност и нанасяйте с въртеливи движения с натиск върху листа, стараейки се да не пропуснете някоя част. Отделете листа и оставете готовата отпечатка да изсъхне.
За Lefranc & Bourgeois
В измерението на изящните изкуствата, началото на XVIII в. е белязано с няколко важни тенденции. Ателиетата на майсторите и техните чираци постепенно изчезват, защото се създават първите училища по изкуства. Художниците вече нямат стажанти, които да подготвят пигментите и свързващите вещества на майсторите. Това е причината да се появят доставчици и търговци, които да предлагат тези съставки. По това време семейство Лефранк имат бизнес за продажба на пигменти и подправки в Сен Жермен, Париж. Така, в този важен момент, се ражда тясната връзка на семейството с художниците. Ражда се индустрията, обслужваща изящните изкуства.

Алесандър Лефранк играе важна роля в развитието на семейния бизнес и по-точно в създаването и усъвършенстването на цветовете и лаковете. Той прави научни изследвания и анализи на стари картини, които му помагат да отстрани, колкото е възможно, вредните съставки от боите и да запази стабилни цветовете. В продължение на почти три века, „Lefranc” използват своите умения и ноу-хау, за да предоставят на художниците иновативни продукти. От 1889 до днес, върху тубичките на техните бои задължително са указани основните параметри, които гарантират качествата на нарисуваните с тях творби.
 - Химически състав на цветовете;
 - Качества при излагане на светлина;
 - Избледняване в следствие излагане на светлина (1 до 3 звезди);
 - Стабилност в смес (показва, че цветът може да се смесва с всеки друг цвят).

Цветовата гама, предлагана от фирмата, се разширява, като са разработени формули на цветните смеси. Един аспект обаче остава недоразвит – опаковането, транспорта и съхранението на боите.
През 1841 г. американецът Джон Гофи Ренд патентова своето гениално изобретение – съхраняване на боите в оловни цилиндри. Скоро след това англичаните решават да поставят боите си в тенекиени тубуси, но цената на крайния продукт вече е различна. От 1859 г. “Lefranc” пускат на пазара първите плътно затворени бои в туби. Боите се запазват и с тях може да се рисува на открито. Идва времето на импресионистите.

Те са истински новатори – не само в начина си на рисуване и светоусещането, но и в работата с бои. Техните творби са истинско предизвикателство за реставраторите, защото използват прекалено много разтворители, полагат боите върху силно абсорбиращи ги платна, а това води до напукване, отлюспване и повреди. Оловното плътно бяло, което използват, с времето става черно и ефектът от творбите вече е напълно различен.

След откриването на метода за извличане на ализарин, Жозеф Буржоа отваря магазин за бои в Париж, а след това и фабрика в Монтрьо су Боа, където произвежда първите "безопасни" бои. Буржоа е силно заинтригуван от демократизирането на практиките за рисуване в живописта и произвежда за широкия пазар първите основни цветове, предназначени за училищата (1867 г.). Качеството на неговите продукти бързо го правят сериозен конкурент на Lefranc, които напредват бързо в разработването на нови цветове. Откриват лакове, извлечени от брош през 1870 г., по време на войната с Прусия.
Следва кадмиевото зелено през 1911 година, последвано от сапфирено синьо през 1913 г. То перфектно хармонира с кобалтовото синьо и ултрамарина. Кадмиевите червено и зелено, известни със своята непрозрачност и ненадмината устойчивост на светлина, се появяват същата година. През 1922 г. излиза титаниевото бяло, а през 1950 г. е пуснат набор от прозрачни цветове, които са разработени специално за работа върху стъкло. След разработването на фламандските и венециански медиуми, Буржоа предлага на пазара първата боя винил „Flashe” през 1955 г. Тя предлага на художниците всички предимства на водната фаза, която с различни стабилизатори изсъхва бързо и е много устойчива, има кадифена текстура и ненадминати матови цветове. „Войната на боите” между Буржоа и Лефранк приключва с тяхното сливане през 1965 г. Те стартират общ бизнес в Ман през 1966 година. През 1988 г. „Lefranc & Bourgeois” придобиват „Charbonnel” – която е сред водещите производители на печатарски мастила, основана през 1862 г. В парижкия си магазин те предлагат широк диапазони на цветни мастила за офорт, литография и истинска позлата.
С „Шарбоне” компанията вече е като завършено произведение. Нейните продукти обхващат различни измерения и техники в изящното изкуство и са причина за все по-дългия живот на картините.
Палитра
Lemon yellow
Gold yellow
Orange
Vermilion
Primary red
Ultramarine
Prussian blue
Brilliant green
Emerald green
Burnt umber
Black
White
Назад към "Други бои"
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво