store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Творчество    Finmark    Декупажна хартия - Дами в черно и бяло 858 - Дизайн на Nina Gregory
Търсене
Професионални
Декорация

Декупажна хартия - Дами в черно и бяло 858


Дизайн на Nina Gregory
Цена:  3.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Четвъртък 25-05-2017 г. или
Петък 26-05-2017 г.
Продукт#104410
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Finmarkwww.finmark.com.au
Каталожен номерNG858
EAN9326015001179
Категории
Размери50 х 70 cm
Размер на опаковката50.00 / 69.00 / 0.10 cm
Тегло0.026 kg
  • Описание
  • За Finmark
Декупажната хартия "Дами в черно и бяло" на "Finmark" е по-плътна от традиционната хартия за декупаж, освен това е гланцирана, с цел повишаване на здравината ѝ. Нанесеният върху нея слой лак е изключително фин, затова той не се отразява на процеса не декупажиране. Благодарение на тези характеристики, с тази хартия могат да се създадат различни ефекти. Много подходяща е за създаването на така наречения състарен ефект, който се постига чрез шкурене и нанасяне на повече слоеве лак и напукващ медиум. Не забравяйте, че хартията трябва да се намокри преди да бъде поставена върху избрания от Вас предмет за декориране - това ще я направи гъвкава и мека.

Характеристики:
  • плътност: 100 g/m2
  • размер 50 х 70 cm
  • трайни цветове, които не избледняват
  • може да се използва както цялостно, така и чрез изрязване на отделни мотиви
  • предназначена за дърво, пластмаса, картон, платно, стъкло и други
  • хартията е подходяща и за опаковане на подаръци, заради дебелината и красивите мотиви

Начин на употреба:
  1. Почистете и подсушете добре повърхността, върху която ще правите декупаж.
  2. Намокрете хартията или избран мотив от нея. Това може да стане с помощта на гъбичка или директно под течаща вода.
  3. Оставете хартията настрани, докато поизсъхне малко или я подсушете внимателно с кърпа или салфетка.
  4. Намажете опаката страна на хартията с лепило или медиум за декупаж.
  5. Притиснете и залепете добре към избраната от вас повърхност, като отстраните въздушните мехурчета.
  6. Нанесете плътен слой лепило и отгоре.
  7. Изчакайте да изсъхне напълно.
Съдбата среща Алън Финлейсон и Петер Карлмарк на питие в кръчма по време на ваканция в Тасмания. Тази среща се оказва изключително полезна за тях – както в личен план, защото стават добри приятели, така и за бъдещия им бизнес. След като се връщат от почивка, Алан и Петер продължават да поддържат връзка и да правят планове за общ бизнес. Алън се премества в Аделаида, за да е по-близо до Петер и съпругата му Джоан. Името на общата фирма, която създават, е образувано от фрагменти на фамилиите им - „Fin“ и „Mark“. Алън, който десет години бил банков служител, искал промяна, както и Питър, който до момента бил работил само като търговец. И двамата били наясно, че моментът да започнат напълно нов бизнес и при двамата е настъпил. Петер забелязал, че в родната му Норвегия има великолепна коледна украса, каквато няма в Австралия. В същото време опалите в Австралия били великолепни, много по-качествени от тези в Норвегия. И така – двамата приятели инвестирали по 5000 долара и купили опали от Andamooka (Австралия), които продали изключително успешно на бижутерите в Норвегия. От там купили коледна украса, но за нещастие корабът, с който я превозвали от Скандинавия потънал. Това не сломило духа на съдружниците, които междувременно имали много поръчки от австралийските си клиенти и се наложило да изпълнят с известно закъснение. За да наваксат с времето Алън и Петер работели денонощно заедно със съпругите и децата си.

През 1979 г., на новогодишното парти в Берген (Норвегия), Петер срещнал търговец, който му представил богата гама от висококачествени хартии за опаковане на подаръци. Хартиите допаднали на Алън и Петер и те решили да ги продават. През 1980 г. двамата взели решение да участват в „Reed Gift Fair“. Там те показали всичките си продукти и поръчките започнали да валят. Средата на 80-те години била повратна точка за „Финмарк“, тъй като съдружниците се интересували от продукти от Италия и по-специално от канцеларски материали и метални съдове. Постепенно, поради реакцията на пазара, италианските продукти били редуцирани до панделки и рафия.
През 90-те години „Финмарк“ продължава да доминира на пазара с опаковъчни хартии и панделки, но се нуждае от нещо ново, което да замести италианските канцеларски материали. Петер и Алън направили сондаж на мнението на своите клиенти и и разбрали, че те искат ярки, колоритни канцеларски материали, които са по-модерни. Работейки с доставчиците си от Хонг Конг и Тайван, „Finmark“ представили нова гама бележници, списъци за пазаруване, сетове за маникюр и различни химикалки. Те проучили сериозно качеството на продуктите, за да не изгубят отличната си репутация и доверието на клиентите. Днес „Finmark“ продължават да работят със същите чуждестранни партньори, като ежегодно увеличават броя на предлаганите стоки. С новите продукти, които се приемат добре, компанията започна да расте отново. През 1997 г. е основана дъщерна компания: „Finmark Decoupage“, която предлага италиански декупажни хартии, но този път имало и нещо ново. Алън и Петер искали да произвеждат свои собствени декупажни хартии с австралийски дизайн, отпечатани в Австралия.
По време на „декупажния бум“ съдружниците се срещнали с художничката Mignon Clift, чиито дизайн на хартиите бил сред най-популярните в продуктовата им листа. Вдъхновени от една нейна картина - „Уикенд в Париж“, те й възложили да изработи цяла серия. Резултатът бил невероятен и отворил нова врата пред „Финмарк“.
Днес компанията продължава да работи с художничката, като съвместно разработват нови продукти. През 2012 г. Алън и Петер отбелязват 35 години от създаването на „Finmark“, като за тях вече работят над 25 художника, а към екипът им са се присъединили мениджъри и търговци, които се грижат за просперитета на компанията.
Рейтинг
За да оцените продукта "Декупажна хартия - Дами в черно и бяло 858", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Декупажна хартия - Дами в черно и бяло 858


Дизайн на Nina Gregory
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  3.59 лв.
Продукт#104410
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Finmarkwww.finmark.com.au
Каталожен номерNG858
EAN9326015001179
Категории
Размери50 х 70 cm
Размер на опаковката50.00 / 69.00 / 0.10 cm
Тегло0.026 kg
Описание
Декупажната хартия "Дами в черно и бяло" на "Finmark" е по-плътна от традиционната хартия за декупаж, освен това е гланцирана, с цел повишаване на здравината ѝ. Нанесеният върху нея слой лак е изключително фин, затова той не се отразява на процеса не декупажиране. Благодарение на тези характеристики, с тази хартия могат да се създадат различни ефекти. Много подходяща е за създаването на така наречения състарен ефект, който се постига чрез шкурене и нанасяне на повече слоеве лак и напукващ медиум. Не забравяйте, че хартията трябва да се намокри преди да бъде поставена върху избрания от Вас предмет за декориране - това ще я направи гъвкава и мека.

Характеристики:
  • плътност: 100 g/m2
  • размер 50 х 70 cm
  • трайни цветове, които не избледняват
  • може да се използва както цялостно, така и чрез изрязване на отделни мотиви
  • предназначена за дърво, пластмаса, картон, платно, стъкло и други
  • хартията е подходяща и за опаковане на подаръци, заради дебелината и красивите мотиви

Начин на употреба:
  1. Почистете и подсушете добре повърхността, върху която ще правите декупаж.
  2. Намокрете хартията или избран мотив от нея. Това може да стане с помощта на гъбичка или директно под течаща вода.
  3. Оставете хартията настрани, докато поизсъхне малко или я подсушете внимателно с кърпа или салфетка.
  4. Намажете опаката страна на хартията с лепило или медиум за декупаж.
  5. Притиснете и залепете добре към избраната от вас повърхност, като отстраните въздушните мехурчета.
  6. Нанесете плътен слой лепило и отгоре.
  7. Изчакайте да изсъхне напълно.
За Finmark
Съдбата среща Алън Финлейсон и Петер Карлмарк на питие в кръчма по време на ваканция в Тасмания. Тази среща се оказва изключително полезна за тях – както в личен план, защото стават добри приятели, така и за бъдещия им бизнес. След като се връщат от почивка, Алан и Петер продължават да поддържат връзка и да правят планове за общ бизнес. Алън се премества в Аделаида, за да е по-близо до Петер и съпругата му Джоан. Името на общата фирма, която създават, е образувано от фрагменти на фамилиите им - „Fin“ и „Mark“. Алън, който десет години бил банков служител, искал промяна, както и Питър, който до момента бил работил само като търговец. И двамата били наясно, че моментът да започнат напълно нов бизнес и при двамата е настъпил. Петер забелязал, че в родната му Норвегия има великолепна коледна украса, каквато няма в Австралия. В същото време опалите в Австралия били великолепни, много по-качествени от тези в Норвегия. И така – двамата приятели инвестирали по 5000 долара и купили опали от Andamooka (Австралия), които продали изключително успешно на бижутерите в Норвегия. От там купили коледна украса, но за нещастие корабът, с който я превозвали от Скандинавия потънал. Това не сломило духа на съдружниците, които междувременно имали много поръчки от австралийските си клиенти и се наложило да изпълнят с известно закъснение. За да наваксат с времето Алън и Петер работели денонощно заедно със съпругите и децата си.

През 1979 г., на новогодишното парти в Берген (Норвегия), Петер срещнал търговец, който му представил богата гама от висококачествени хартии за опаковане на подаръци. Хартиите допаднали на Алън и Петер и те решили да ги продават. През 1980 г. двамата взели решение да участват в „Reed Gift Fair“. Там те показали всичките си продукти и поръчките започнали да валят. Средата на 80-те години била повратна точка за „Финмарк“, тъй като съдружниците се интересували от продукти от Италия и по-специално от канцеларски материали и метални съдове. Постепенно, поради реакцията на пазара, италианските продукти били редуцирани до панделки и рафия.
През 90-те години „Финмарк“ продължава да доминира на пазара с опаковъчни хартии и панделки, но се нуждае от нещо ново, което да замести италианските канцеларски материали. Петер и Алън направили сондаж на мнението на своите клиенти и и разбрали, че те искат ярки, колоритни канцеларски материали, които са по-модерни. Работейки с доставчиците си от Хонг Конг и Тайван, „Finmark“ представили нова гама бележници, списъци за пазаруване, сетове за маникюр и различни химикалки. Те проучили сериозно качеството на продуктите, за да не изгубят отличната си репутация и доверието на клиентите. Днес „Finmark“ продължават да работят със същите чуждестранни партньори, като ежегодно увеличават броя на предлаганите стоки. С новите продукти, които се приемат добре, компанията започна да расте отново. През 1997 г. е основана дъщерна компания: „Finmark Decoupage“, която предлага италиански декупажни хартии, но този път имало и нещо ново. Алън и Петер искали да произвеждат свои собствени декупажни хартии с австралийски дизайн, отпечатани в Австралия.
По време на „декупажния бум“ съдружниците се срещнали с художничката Mignon Clift, чиито дизайн на хартиите бил сред най-популярните в продуктовата им листа. Вдъхновени от една нейна картина - „Уикенд в Париж“, те й възложили да изработи цяла серия. Резултатът бил невероятен и отворил нова врата пред „Финмарк“.
Днес компанията продължава да работи с художничката, като съвместно разработват нови продукти. През 2012 г. Алън и Петер отбелязват 35 години от създаването на „Finmark“, като за тях вече работят над 25 художника, а към екипът им са се присъединили мениджъри и търговци, които се грижат за просперитета на компанията.
Още хартии за декупаж
Още лепила и лакове за декупаж
Още салфетки за декупаж
Назад
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!